AUDYT i POZYCJONOWANIE STRON

Jak zoptymalizową stronę internetową?

 

      Pozycjonowanie stron


      Optymalizujemy strony internetowe. Zobacz, na czym to polega.

     Promocja stron WWW zmusza nas do radzenia sobie z ogromnymi ilościami danych. Pozycje Google, PageRank, dystrybucja słów kluczowych, ilość odwiedzin, popularność linków i setki innych czynników, które biorą udział w przesuwaniu witryny w górę rankingu muszą być sprawdzane, i udoskonalane.

     Aby wziąć udział w tym wyścigu i mieć szansę na osiągnięcie wysokich (nie mówiąc nawet o medalowych) wyników, musisz zacząć od optymalizacji strony. Nawet jeśli masz witrynę istniejącą już od jakiegoś czasu, wskazane jest zoptymalizowanie jej, ponieważ algorytmy wyszukiwarek podlegają zmianom i dostosowanie do nich jest warunkiem utrzymania się na rynku.

                  współczynnik optymalizacji

         Każdy chce znaleźć się na górze wyników wyszukiwania , ale nie każdy ma odpowiedni budżet na kliknięcia PPC? Alternatywnym rozwiązaniem na wejście do rankingu na szczycie wyszukiwarek bez przechodzenia bezpośrednio do PPC, jest naturalnie skupienie się na budowaniu struktury linków.

        W takim razie co można zrobić?


 1. Wybierz właściwe słowa kluczowe

     Wiedza o tym, czym jest twoja strona i czego publiczność szuka to jeden z najlepszych sposobów, aby stawić czoła kampanii budowania linków. Następnym krokiem jest również poznanie konkurencji, trudność i popularność ich słów kluczowych . Wiedza, jak znaleźć właściwe słowa kluczowe i "długi ogon" słów kluczowych jest kluczem do udanej kampanii długoterminowej budowy linków.

 2. Zdobądź wartościowe  linki zwrotne z witryn.

     To nie chodzi tylko o rankingi Alexa , Page Rank i ruchu na stronie internetowej, ale także o zawartość. W świecie budowania linków należy starać się, aby linki do witryny pochodziły z odpowiednich stron . Jeśli masz stronę o sporcie, nie szukaj witryny o rzemiośle z linkami do Twojej witryny.

 3. Uzyskaj linki zwrotne z różnymi anchor tekstami.

    W ubiegłym roku Google zakazał tworzenia ogromnej liczby linków przychodzących do stron o tym samym odnośniku . Poprzednio był to jeden z najlepszych sposobów, aby ponieść rangę w wynikach wyszukiwania, w dodatku pochodzących z jednej domeny. Teraz właściciele witryny muszą się postarać i budować linki przychodzące o różnych odnośnikach. 

 4. Uzyskaj linki zwrotne z witryn z różnymi Page Rank

    Im wyższy PageRank witryny z linkami do Twojej witryny, tym więcej wartości otrzymasz. Jednakże, jeśli spędzasz cały swój czas skupiając się tylko na wysokiej klasy linkach przychodzących, to potencjalnie dajesz Google wyraźne znaki ostrzegawcze o swoich wysiłkach budowania linków.

 5. Zysk z zakupu linków zwrotnych

    Jeśli naprawdę chcesz zadrzeć z Google, zamów jeden z tych masowych pakietów budowania linków, który wysyła tysiące linków do witryny w ciągu 24-48 godzin i kosztuje poniżej 100 zł. To ostatni sposób, w jaki możesz budować linki do Twojej witryny. Skup się na zdobywaniu 1-3 dobrej jakości linków dziennie, a zobaczysz rezultaty długoterminowe, które docelowo poprawią twoje rankingi.

 6. Bądź cierpliwy

    Najgorszym w budowaniu linków i zobaczeniu wyników w wyszukiwarkach jest po prostu konieczność oczekiwania na Google, aby zaktualizował dane. Aktualizacje PageRank robione są co kilka miesięcy, ale wyszukiwarki indeksują twoje strony na co dzień. 
    Im bardziej konkurencyjne słowa kluczowe, tym więcej potrzeba czasu, aby zaistnieć w rankingu Google. To może trwać od 1 do 3 miesięcy dla bardzo niskokonkurencyjnych słów kluczowych, od 3 do 6 miesięcy w średnich warunkach konkurencyjnych, a od 6 do 
9, a nawet 12 miesięcy na bardzo konkurencyjnye frazy.

 7. Usuń wszystkie zduplikowane treści

    Jeśli masz duplikaty na swoich stronach , niekoniecznie będziesz miał problemy od razu. Google jest przeciwny duplikatom i nie ma żadnych problemów z wyrzuceniem strony z artykułami , które uczestniczą w replikowaniu zawartości, ponownie wpisują kanały RSS i wielu innych. Skorzystaj z wyszukiwarek duplikatów treści, aby zobaczyć , czy witryna ma obecnie żadnych problemów tego rodzaju. Wreszcie , trzeba śledzić swoje wyniki!
Na końcu ostatnia rzecz, którą będziesz chciał zrobić, to poświęcić czas i wysiłek na wszystkich tych etapach i nie śledzić wyników. Ważne jest, aby upewnić się, że kampania budowania linków pracuje dla Ciebie. Naucz się podstaw wiedzy, jak śledzić skuteczność słów kluczowych, które są w rankingu, na jakiej pozycji i następnie śledź ich postępy.


                              Frazy kluczowe                  Słowa kluczowe


                 Powrót                    Skontaktuj się z nami w sprawie optymalizacji strony