AUDYT i POZYCJONOWANIE STRON

Pomoc w pozycjonowaniu stron

     W pozycjonowaniu ważnym czynnikiem jest czas. Można szybko uzyskać znaczącą pozycję w wyszukiwarkach. Problemem jest utrzymanie tej pozycji. Wielu klientom wydaje się, że zamówią usługę SEO i za miesiąc, dwa, góra pół roku Indeksowanieznajdą się na pierwszym miejscu wyszukiwarek. Problem zaczynają się z utrzymaniem tej pozycji później. Zaniechanie z korzystania z usługi pozycjonowania wiąże się z utratą uzyskanych efektów. Nastąpi to po kilku miesiącach ( 2, 3 lub nawet 6), a odzyskanie raz utraconej pozycji jest bardzo trudne i wymaga wielomiesięcznej (i w takim przypadku kosztownej)  pracy doskonałego pozycjonera.

 

 Dobór fraz kluczowych.

 Dobór najlepszych fraz kluczowych związanych z działalnością firmy przeprowadzany jest dla firm, które prześlą zapytanie ofertowe zawierające adres, istotne informacje na temat firmy, oraz sugestie co do fraz kluczowych. Na podstawie tych informacji oraz analizy rynku, pozycji podobnych stron oraz konkurencji dobierane sa najwydajniejsze frazy kluczowe.

 

 Optymalizacja serwisu.

 Przeprowdzana jest analiza techniczna aktualnego stanu strony, a następnie przedstawiane propozycje optymalizacji, czyli wskazówki wprowadzenia zmian przyjaznych dla wyszukiwarek.

 Zdobywanie popularnosci serwisu w Internecie.

 Na popularność strony duży wpływ ma zdobywanie linków prowadzących do serwisu. Stosowane są tylko bezpieczne i legalne metody  - klient ma pewność, że jego strony nie zostaną usunięte z wyszukiwarek.

 Umowy.

 Stosowane są różne metody rozliczeń. Preferowane to:

·      rozliczenie ryczałtowe – rozwiązanie dla klientów poszukujących pełnej obsługi w zakresie SEO (bez konieczności prowadzenia stałego nadzoru). Poza ciągłą pracą nad osiąganiem wysokich pozycji fraz strona klienta jest cyklicznie analizowana i prowadzone są statystyki ruchu na stronie. Działania koncentrują się na zwiększaniu liczby wejść na stronę poprzez dodawanie nowych fraz lub usuwanie fraz nie wzbudzających zainteresowania.

Możliwe jest prowadzenie pozycjonowania szerokiego – pozycjonowanie dużej ilości fraz (kilkanaście lub kilkaset). Sprawia ono, że na stronę klienta wchodzi większa liczba uzytkowników.

W tym przypadOptymalizacja stron internetowychku ryczałt ustalany jest indywidualnie. Zależy on od branży, wielkości konkurencji, ilości fraz oraz ich specyfiki.

Koszt tego typu rozliczenia rozpoczyna się od 450 zł (netto) miesięcznie. W długim okresie czasu rozwiązanie to jest korzystniejsze.

Umowy ryczałtowe zawierane są na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Minimalny czas trwania umowy to 3 miesiące.

·        Rozliczenie za pozycje fraz.

Ten model rozliczenia stosuje się przy ograniczonej liczbie fraz dla klientów zdecydowanych płacić tylko za efekty. Podstawą jest pozycja konkretnej frazy w wyszukiwarce Google.pl. Im wyższa pozycja danej frazy tym wyższy koszt. Płatności naliczane są miesięcznie – za każdy dzień utrzymania się w pierwszej dziesiątce na pierwszej stronie wyszukiwarki (cena za 1 dzień mnożona przez ilość dni utrzymywania się na konkretnych pozycjach).

Minimalna wartość umowy (suma stawek miesięcznych dla wszystkich fraz na pozycji 1, wynosi 300 zł netto. Faktyczne płatności dokonywane są dla fraz uplasowanych w pierwszej dziesiątce wyników (na pierwszej stronie wyszukiwarek).

Umowy podpisywane sa minimum na 1 rok.

 

         Codzienne statystyki w Panelu klienta

Niezależnie od wybranego modelu klient otrzymuje dostęp do panelu umożliwiający śledzenie pozycji fraz w wynikach wyszukiwarek i analizowania ich w różnych układach samodzielnie.

 

         Fakturowanie

           W obu typach rozliczeń rachunki są wystawiane po zakończeniu każdego miesiąca.

 

                Powrót               Skontaktuj się z nami w sprawie pozycjonowania strony